tomrisinaannesi Damlatepe kan değerlerim yükselmiş ama sadece 1.6 basamak çok az yani inşallah sizin de yükselir hepimize hayırlı doğumlar olsun 🩷🎀🙏🏻
Mrzbrvdr Damlatepe merhaba 28. Haftamdayım geçtiğimiz hafta da değerim 8 e kadar düştüğü için bende damardan aldım. Herhangi bir yan etkisi olmadı bende
Damlatepe Mrzbrvdr Teşekkür ederim bilgi için. Bende aldım bir kaç gün önce biraz sersem gibi hissettim sadece.
Mrzbrvdr Damlatepe Rica ederim. Hızlı akmaması gerekiyormuş serum takıldığı zaman, ısrarla bana serumu takan hemşireler geç bitmesi gerektiğini söylediler geçde bitti. Acaba hızlı veya yavaş akması ile ilemi alakalı
Mutluanneblog Damlatepe benim de yüksek çıktı bunun yan etkisi var mıdır acaba daha doktora da sormadım