Damlatepe 1 saat kadar yattım ben serum bittikten sonra biraz bekletip 15 dk kadar öyle çıkarttılar . Yan etki olmadı sadece kendimi çok uykusuz halsiz hissediyordum eve gelip 5 saat kadar uyudum şuanda normal hissediyorum kötü bir durum olmadı 34+5 im bu arada .