Anneolmak__ ayy çok şükür dun bulunduğum yerdeki devlet hastanesine kontrolüm vardı hemde özele takipliyim araştırma buraya uzak devlet bana öyle bir konuşma yaptığı ağlayarak ayrıldım normal yapsan diyo beyninde kanama riski epidural yapsan beynine omirilikten zarar gelebilir genel yapsan narkoz beynine gider ve entube olabilirsin şok oldum beyin cerrahina gönderdi diyorum nasıl doğum yapım ne önerirsiniz diyo bana kalsa senin baştan hamile kalmaman gerekirdi ben karar veremem kadın dogumcum karar versin kadın doğum Drna bidaha çıktım üniversite de git doğum yap diyo 37 haftalık oldum bu aya kadar bişey demediler şimdi üniversite diyolar nasıl randevu alıp gıdım bu saatten sonra bende özelde yapıp doğumda sıkıntı olmazsa gideyim üniversite de falan tedavi olayım diyorum