busrax_ bende hipofiz adenomu var, biraz uzun hikaye ama ne zamandan beri var hiç bilmiyorum şans eseri nöroloji doktorundan öğrendim, ordan beyin cerrahı, ordan endokrin derkende pcos olduğumu öğrendim.
Yeni evlendiğim zaman düzenli olan adetim şaşınca kadın doğum doktoruna gittiğimde prolaktinim yüksekti, ilaç verdi bir süre sonra tekrar çağırmıştı test tekrarlanınca düşüş sonra tekrar yükselişe geçti, 2019 ekim ayında ilk gebeliğimi öğrenmiştim, tabi o dönem hipofiz adenomu varmıydı bilmiyordum. Emarlardan hep kaçtım çünkü🙂↔️
1.5 sene öncede hipofiz adenomu ve pcosu öğrendim
Şu an 2. gebeliğim ve normal ilerliyor