Nunaa busrax_ ben doğumdan sonra tedavi için gidicem doğumu özelde yapicam çünkü devlet hastanesi kabul etmiyo bu haftadan sonra başka hastanede doğum için ugraşamam artık nasip diyip dogurucam
Lina34 Nunaa bendede vardı iki doğumum oldu normal başladı ilki kordon sarkinca sezaryen oldm evet entube oldm ben ama adenomdan değil astım atağı gecirdm genel anestezi oldm ilki ikinciside spinaldi bişey olmadı her doktor başka diyo sağlıkla kucağınıza alın insallah
Nunaa Lina34 genel olmakmi iyi sipinalmi hangisi sağlıklı valla artık drlarada güvenemiyorum hepsi farklı anlatiyo
Anneolmak__ busrax_ 3mm idi ama ben hamile kalmadan önce 1 yıl hacamat tedavisi gördüm. 5 ay hamile kalamadim sonra oldu. İkinci de kaza kurşunu 🤣
Anneolmak__ Nunaa benim hamileliğimde 13 mm olmuştu hormonlardan dolayı normal. Ben o zaman Ayşin altında doğum yapmıştım şuan başka bı Dr gidiyorum ve 3,5 yıldır hiç şikayetim yok doğumdan sonra hiç şikayetim olmadı Dr gitmedim yani
Nunaa Anneolmak__ benimde kaza oldu hacamat bende 2 kez yaptırdım doğum sonrası yine yaptiricam inşallah nerde o dr
Nunaa Anneolmak__ bende acaba cam sakuraya gitsem iyimidir Çerkezköydeyim burda doğru düzgün yok nereye gitsem düşünüyorum ilaçsız mrde 11 mm çıktı ilaçlı da daha büyük olurmu ameliyat 10 mmden sonrasına yapiliyomus banada ameliyat derlermi içimde korkuya engel olamıyorum bebeğim olacak nasıl gidip gelicem 😢