Pamuk Ben öğretmenim eşim polis. Evimiz var arabamız var çok şükür. Yeni bebeğimiz oldu önceliğimiz artık bebeğimizin gerek temel ihtiyaci gerek gelişimsel araç gereçleri oldu. Bizlerde artık hesaplar yaparak alışveriş yapiyoruz. Çok değil daha 3 yil öncesine kadar et restorantlarinda yemekler yiyebiliyorduk. Ama şimdi dışarıda bir yemege ayda bir ya gidersek gidiyoruz ya da gerek yok diyip evde kalıyoruz. Aylardır tatlı yemiyoruz bir tatlı yiyelim dedik 300 500 liraları görünce şok oldum. Lütfen yorumum yanlış anlaşılmasın bir sikayette bulunmuyorum bizlerde hesap yaparak gidiyoruz ama Rabbim asgari ücretle ev ve üyelerini gecindirmeye çalışanlara yardım etsin. Kısaca artık dışarıda gezme, tatil yapma, fazla canının istediği kıyafet ayakkabı çanta vs alma, eğitim için masraf yapma, kitap okuma, cocugunu kurslara gönderme ayının sonunu getiriyorsan şükret dönemine girdik