Pamuk Az evvel geçin sıkıntısı başlıklı bir gönderiye yorum yaptım.Buraya da kopyalayayım
Ülkenin geldiği son durum..
Ben 12 sene önce Türkiye’nin Önde Gelen Şirketlerinden birinde işe başladım
aldığım maaş ile İstanbul’un nezih bir semtinde 1+1 evde kirada yaşayıp özel bir üniversitede yüksek lisans yapıp,hem İstanbul’da rahatça gezip eğlenebiliyor
hem de yurtiçi yurtdısı tatillere giderken para hesabı yapmıyordum.
12 sene geçti ben kıdem aldım,maaşım görece daha iyi yeni başlayanlara göre
üstelik evliyim
eşim bilgisayr mühendisi.
Kendi evimiz
ama o yaşadıgım standardı yaşayamıyorum.Markete giderken fiyatlara bakıyorum,her gün her şeye zam geliyor.
Tamam şşmdi bir de cocugumz var 5 yasında ve özel okula gidiyor
ama cok daha iyi şartlarda olmak varken alım gücünün nasıl eridiğine çok iyi şahit oldum..
Aysonunu zor getiriyoruz.Çoğu zaman kartlara yükleniyoruz.
Asgari ücrete yüzde 30 zam geldi
bizim maaşlarımıza o kadar zam gelmedi.
Zamlı maaşlarımızı şubatta alacağız
ama şimdiden site aidatına yüzde 70,
okul taksidine yüzde 50,
faturalara ise yüzde 60′ı geçen zamlar yansıdı🫠🫠
Maaşlarımız gitgide eriyor.
Bu sadece sizin değil herkesin tüm toplumun sıkıntısı.
Her gün intihar haberleri,kumara bulaşanların borç
haberleri cıkıyor.Çoğu yansımıyor bile..
Her geçen sene kötüye gidiyor..
Lütfen şükretçiler yazmasın mevzu asla bu değil!!!!!