Ufff bişey dicem şimdi ama kesin 🧠olmayanlar beni linçliyecek!! Yaaa şimdi karın doyurmak lüks mu oluyor ????? Bizim Ahmet Mehmet Ayşe’nin avrupadakilerden ne eksiği var??? Niye bizim Türkler istediğini alamiyor marketten.. neden herkes son model telefon kullanamiyor? Bizim gençlerin neyi eksik?? Bunlar genç.. tabi ki cebinde para olucak, tabi ki son model telefon istiyecek. Tabi istediğini giyebilcek.
Ben 10 sene Turkiyede yaşadım.. Yurtdışına geri döndüm. Burasıda eskisi gibi ucuz değil ama en azından marketten her istediğimi alabiliyorum. İstediğim zaman et vs yiyebiliyorum.istediğim markalı ayakkabıyı giyebiliyorum. Eşim asgari ucret aliyor.. yeni çıktığında sıfır iphone 15 aldım Bunlar luks değil bunlar olması gereken şeyler.