Bahar77777 herkesin acı eşiği farklıdır. Neye göre zor? Gülümseyerek doğum sancılarını karşılayanlar da çığlık çığlığa yeterrrr sez3ryana alın beni diye bagiranlar da aynı dogumu yapıyor. Suni yapay olduğu için vücudun kendi ürettiği sanciyla aynı olmasına rağmen vücudun ürettiği ikinci bir hormon olmayacağı için normal sanciyla göre bir tık daha acı verici olabor ancaaak zaten normal sanciyla bile kolaylıkla karşılayacak kişide suni sancı zor gelmez. Bir şeyleri söylerken mantık ve bilgi çerçevesine göre konuşun. Sizin deneyiminizdei gibi herkeste aynıanı şeyler olacak diye bir şey yok. Moral verin demiş, harika Moral vermissiniz