Ahra arkadaşım suniyle doğum yaptı o kadar rahat geçti ki hem de ilk doğumuydu çıktığında bana sen de normal doğum yap çok kolay dedi, yani belli olmuyor oksitosin hormonu veriliyor zaten normal sancının daha kısa yoğun süren haliymiş ☺️ kendini korkutmana gerek yok bence ☺️