Ahra 5gün önce birebir aynı süreçleri yaşadım. Kafa çapı 10,2 dedi 39+2 de sancısız açılmasız doğumu başlatalım dedi. Suniyle başladık. Sabah 8 den 12 ye kadar suni sancı verildi. Acı eşiğim düşük olmasına rağmen asla abartıldığı gibi değil. Konuşa konuşa sancıyı aldım. Açılmam olmadığı için kafa kanala yerleşmediği için sezaryene alındım. Sezaryenden korkuyordum. Şaka gibi çok kolay geçti. Hiç bişey anlamadım. İlk üç gün yatıp kalkarken biraz zorlandım yalan yok. Ama bugün kalkıp çorba yaptım evi topladım. Doğduğunda 3960 tı. Çok benzer bi hikayemiz var hiç korkma. Hissettiğin şey sadece belirsizlikle alakalı.