sedakiz biranneninyolculugu Allah ım bu mübarek günde yardımcınız olsun. Kimseyi evlat ile sınamasın çok zor. Bende 1 hafta sonra yaptırıcam kısmetse amniyosentez. Kaç güne sonucunuz çıktı acaba
biranneninyolculugu sedakiz amin Allah hepimize yardım etsin 🤲🏻 enfeksiyon gibi sonuçlar aynı haftaya sonuçlanır. Diğer sonuçlar 2.5-3 haftadan sonra çıkmaya başlıyor. Sonuçlarınız hayırlı çıkar inşallah
Hasret_Erkan biranneninyolculugu okurken ağladım desem inanırmısın bende 1 yıl önce kızımı kaybettim Vici sendromu diye bir sendromla rastalnması çok zor bir hastalıktı ama bizi buldu sonra doğal yoldan hamile kaldım şuan ikizlerime hamileyim 🥹 ama onlarda da 16 kromozom bozuk geldi şuan ne yapacağım hiç bilmiyorum 😔
biranneninyolculugu Hasret_Erkan duygularımız karşılıklı ben de sizin yazınızı okurken ağladım. Allah yardımcımız olsun. Bebeğinizin kaybına çok üzüldüm, en derinden hissettim. Allah ikizlerinize sağlık versin, sağlıkla kucağınıza alın inşallah dualarım sizinle 🙏🏻
Hasret_Erkan biranneninyolculugu Allah razı olsun inşallah ikimizde sağlıklı bir şekilde kavuşuruz yavrularımıza 😭🙏
Canoski busraraziye ankarada yaşıyorum canim kordon sentez ve amnisentz snclarm 2 ayda ckti arry. Ck geç cikiyor 2 2bck ayi bluyr ama geniş kapsamli iyi bi tst cnm
Ayshababy biranneninyolculugu allah yardimcin olsun canım çok zor daha önceden fetal dna yaptirmamişmiydiniz daha erken ögrenilmesi için
biranneninyolculugu Ayshababy fetal dna yaptırmıştım ama onda çıkan bir hastalık değilmiş. Fetal dna kromozom sayısı tam mı diye bakıyormuş. Bizim yaşadığımız sendrom kromozomlardan bir tanesinin içerisindeki hatalı yazım olarak özetledi doktorumuz
sedakiz biranneninyolculugu o zaman fetal dna da yaptırmak ne kadar doğru ki bilemedim. Perinatolojiye gittiniz mi
biranneninyolculugu sedakiz ben de aynı noktadayım. Sadece bir tarama ve kromozom sayısını kontrol eden bir test. Evet gittim. 3 farklı perinatolog baktı
Kumsalca biranneninyolculugu merhaba hatırlatıp sizi üzmek istemem ama amniyosentez de hangi rapor da çıktı sendrom ve kesin patolojik miydi muhtemel miydi hatırlarsanız çok sevinirim.. bizim de genetik analiz raporunda charge sendromu çıktı muhtemel patojenik yazdığı için kesin diyemiyorlar ultrasonda da bağırsak parlaklığı gözüktü beyninde sol sıvı 10mm olması gerekirken 10.41 çıktı bunda da sorun yok dediler ben ve eşimden kan aldılar sonuçları bekliyoruz hayrımıza olsun her şey inşAllah
Nur181925 Kumsalca merhaba kaç haftalıksınız ultrason bulguların nelerdi ense kalınlığı bs normal miydi
biranneninyolculugu Kumsalca merhaba WES analizinde çıktı. Rapora tekrar baktım ama muhtemel patojenik gibi ibareler bulamadım. Biz de otozomal dominant ve class 1 ibareleri yer alıyor. Sendromun bebeğimde olmaması gibi bir durum maalesef yoktu. Hem ultrason bulgularımız hem de sendrom birbiriyle örtüşüyordu. Class 1 olması da kesin olduğunu gösteriyor demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam
Kumsalca Nur181925 29 haftalık şuan.. ense kalınlığı vs hiç bir sorun yoktu ikili tarama temiz gelmişti zaten detaylı ultrason haftamda 21 de beyninin sol lateral ventrıkul sıvı en fazla 10 mm olması gerekiyormuş bizim 10.41 çıkmıştı amniyosentez önerdiler başka bi bulgu yoktu biz yine de yaptırdık 3 hafta sonrasında bağırsakta parlaklık çıktı ama beyninde ki sıvı da 9 a geriledi en fazla 10.60 ı gördü ultrasonda bi farklılık görmediler ama amniyosentez sonucunda sendrom çıktı bizden kan aldılar onu bekliyoruz şimdide..
Kumsalca Nur181925 o haftalarda bir de kalpte 1 mm lik açıklık çıktı bi sonraki hafta kapandı onu atlattık çok şükür
biranneninyolculugu Kumsalca sizden kan alıp genetiğinize bakmaları süreci nasıl etkileyecek? Taze mutasyon de novo ihtimalinden bahsettiler mi?