Rumeysahnm eğer sadece eşiniz taşıyıcı ise bebek %50 taşıyıcı %50 sağlıklı oluyor canım. İçini ferah tut sadece eşinde olması sorun olmuyor. Biz ikimiz taşıyıcı çıktık eşimle maalesef %25 hasta olma ihtimali %25 sağlıklı %50 taşıyıcı olma ihtimali var. Rabbim neyler neylerse güzel eyler. Duadan başka elimden gelen hiç bir şey yok aldırmak gibi düşüncem asla yok. Rabbime sığındım ona teslim oldum Rabbim yavrularımıza sağlıkla hayırlısıyla kavuşmayı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️🙏🏼🌷