Bet1626 amin inşallah 🤲🏻 Önce erken gelişim geriliği başladı. Sonra da cinsiyet anomalisi olduğu söylendi. Detaylı ultrason sırasında tespit edildi. Amniyosentez önerildi. Sendromun dış görünüşü etkileyen başka bir durumu şu anlık yok. Doğduklarında lösemiye, tümöre yatkın oluyorlarmış. Enfeksiyonları çok ağır geçirebiliyorlar. Böbrek üstü bezleri az çalışıyormuş. Benimde şu an internetten ve doktorların dedikleri şeylerden anladıklarım bu şekilde