Nazz344 Benimde bi hafta önce kasıklarım belim cok agrıyodu suan hafifledi sadece cok az kadıklarım arada agrıyo gibi ama test yapsam mı kararsızım bugün bat 11 acaba psikolojik mi bilemedim
Tutar13 Nazz344 seninde bizim gibi bat 11 bende yarın yapsammı bilemedim adete 4 gün var ama benim gec catladı yumurta 29 unda oyuzden yapsamda cıkmaz buyuk ihtimal adet gecikmesini beklemem lazım
Tutar13 prensesannesi-01 insallah canım benim isteyen burda birbirine destek olan herkes insallah buay guzel haberler alır ♥️
Tutar13 Nazz344 catlama yumurtlamadan 1 gun sonrada olur 2 gunde 3 gunde benim 3 gun sonra oldu mesela
Tutar13 prensesannesi-01 saka yapıyorsun yaaaa e resim atmadın 🥹🥹sen iyi degerlendirmiştin ama yumurtlama zamanlarını hadi insallah guzel haberler alırız prodctor yapsaydın bari en iyisi o
Gece88 prensesannesi-01 ay zor tutuyorum kendimi bende test yapsam mı acaba ya. Sonucunuz ne cıktı acaba insallah güzel haberler alırızzz😍
prensesannesi-01 Tutar13 canım elimde erken gebelik testi yoktu. kaset albi gebelik testi vardı onu yaptm. Sonuç negatif çıktı 😞erken mi yaptm acaba yoksa olsa çıkar mıydı bilemedim