Ark yaşıtız sizinle.benim de bi evladım var yaşı da daha ufak 2 yaşında.ama kendi yaşım itibariyle ikinciyi yapmak cok istiyodum.doğumdan 3 ay sonra adet oldum o günden beridir hiç korunmadım. ama bi türlü hamile kalamadım. gecen ay doktora gittim. bebek istiyoruz olmuyo diye. doktor aşılama yapalım diye konuştu.adetinin 3. günü gel dedi. bekliyorum adeti ama bi türlü de olamadım. doktor alttan muayene ettiği için gebeliğe de ihtimal vermiyodum ama mide bulantısı baş dönmesi başlayınca test yaptım.çift çizgi🌺 ve o ay takvime göre yumurtlama günümde ilişki bile olmamıştı .muhtemelen günüm kaymış. rabbim een kısa zamanda,kolaylıkla size de nasip etsin,evladınız bi kardeşe kavuşsun 🧡