merhabalar herkeseeeeee🙆♀️ bat 11. bilmiyorum bu kaçıncı ay bat kovaladığım, hem çok yoruldum hem daha yolun başında gibi hissediyorum. haziran ayında kimyasal gebelik yaşadım, sonrasında korunmadık ama bi sonuç alamıyoruzz🫠 bir sene öncesinden de kaybım var. bu ayda öyle çok değerlendirme modunda değildi açıkcası, çok görev gibi ilişki yaşamaktan da bıktım çünküüü
umarım bu ay güzel haberler alırızz🙃