burcu55 kızlar çok anlayışlısınız ben 2 haftadır kaynanamda kalıyorum ve burası sadece Esin’in tarafı çok kalabalık sürekli bi doğuramadın herkes dogurdu git sezeryan ol dşyolar üstüne sancı çektiğim zaman kızıyolar bana basıma toplanıyolar biri bu bu kadar dogurdu diyo ötekisi otur ötekisş kalk diyo biri kızıyo biri kendi dogumunu anlatıyo ya ben kafayı yedim artk bide kızıyorlar o diyo sancın olursa beni arıcaksın ötekisş diyo beni aramazsan konuşmam herkes ayrı bi kafada ya ben gerçekten iyi değilim çocuğun dogcagı varsada dogmuyo bunların yüzünden