PembeLia Caglamehmet Meryem ana otu suya koyup dua okunuyor içmenize gerek yok diye düşünüyorum her ihtimale karşı.
Zeynepinarbass [bilinmeyen] ne güzel Allah bağışlasın canım bizimki de öyle olur inşallah kaç kilo doğdu
PembeLia Bu arada umrede olan bir arkadaşıma otu söyledim hamile kalmak için kullanıyorlarmış onu dedi.🤔
Caglamehmet PembeLia şimdi bana da öyle dediler çocuğu olmayan lar iciyormus ve etkisini gören de olmuş
NurdanHakan [bilinmeyen] soracağım mutlaka bide Nası bi kaba koyuyoruz bu çiçeği kova mı tabak mı tas mı leğen mi onu tam manasıyla bi tarif yaparmısınız müsait bir vakitte size zahmet
deletedmom11 NurdanHakan boL su oLması lazım o yüzden büyük bi tencere kowa yapsan daha iyi oLur Çiçek değiL kız biLdiğin çaLı çırpı gibi kuru daLLı avuç içi kadar portakaL eLma şekLinde bi ot
Cansel deletedmom11 randevum 3 te cnm sancım oluyo ara ara acaba ben otu cıkarsammı suyun içinden yoksa kalsınmı
Cansel deletedmom11 gittim yok hiç bişey ve salıya kadar dogurtmamız lazım dedi ya öyle ya böyle çünkü 41 haftadayım açılma yok çocukta kanalda değil arada inşyo ama sonra yine cıkıyo ne yapcam ben ya gerçekten artk yoruldum kendimden çok bu çevredekilerden bıktım artk çığlık atmak istiyorum gelmeyin üstüme diye😭😭
NurdanHakan deletedmom11 Burda Eyüp sultan camisinde satılıyormuş müsait bir vakit gideceğim herhalde çakması satılmaz tipine baktım sen yazınca netten evet kuru bi ot gibi Bi alayım bakayım gerçi benim doğurmama henüz var ama olsun genede nolcagım belli değil erkenden olsun yanımda
deletedmom11 Musabinannesi cnm geç gördm naptın iyimisin sennde yakın gibi görünüyo doğumun hadi hayırLısı
Cansel [bilinmeyen] sence ben cıkarayımmı sudan gerçi hala sancım var ama doktor randevum 3 te ona göre belli olcak sence içinde kalsınmı cıkarayımmı gece sabaha kadar hiç uyumadım hep cektim suandada var ama aksamki gibi değil ne yapayım sence
Kbrhsn07 [bilinmeyen] canım öncelikle hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün ben meryem ana otunu oturduğum yerde bulamadım internette var güvenemiyorum Rica etsem ücreti neyse göndersem bana gönderir misiniz ?