umrumdadegil Bahar5234 bir kişi yorum yapmış cevap vermemişsiniz neden cevap vermediniz? Verseydiniz postunuz üstte kalırdı ayrıca benimkine de bazen cevap gelmiyor hemen ve üste çıksın giren görsün diye nokta koyuyorum kendim bişeyler yazıyorum.
muphem Bahar5234 başlığa deli kaynanam, çatlak eltim, manyak görümcem, aldatan kocam falan yazın daha çok kişiye ulaşır sorunuz😀 böyle hamilelikle ilgili şeyleri burada sorulur mu a aaa.. buranın amacına ters :)
Pamuk Bahar5234 Merhaba annemiz,postlarinizin hepsini aktif olarak görüntülemekteyim.Forumdaki yoğunluktan dolayı postlar aşağı inmektedir. Bir emoji koyarak postunuzu yukarı çıkarabilirsiniz. Anlayacağınız üzere herkes bilgisi dahilinde cevaplar verebilir🌸
Ftmnnr Bahar5234 hamilelik kolay bir şey değil bunu herkes biliyor ve herkesin hamileliği farklı herkesin ağrısı sancısı farklı herkesin ağrısını normal olup olamayacağı da farklı yani ağrılar konusunda ben aslında tavsiye etmiyorum ben daha çok fikir alışverişi yapmayı seviyorum burada ama gerçekten ciddi bir ağrılarınız varsa bence bunun sonucunu buralardan beklemeyin gidin kendi doktorunuza sorun ya da acillere gidin çünkü kimse sizin nasıl bir ağrı yaşadığınızı bilemez şu an bence normal çünkü kasık ağrısı gayet normal bir şey bu haftalarda rahim büyüyor rahim büyüdügi için kasik ağrısı normal ama herkes normal diyeceği için bunu es geçmemeniz gerekiyor herkese göre hareket etmeyin burada evet saçma sapan postlar üste çıkıyor olabilir ama ağrı sancı ya da herhangi bir başka bir sağlık durumu ile milletin ailevi yaşadığı durumlar bambaşka şeyler her insan ailevi yaşadığı şeyi herkes yaşayabilir ama ağrı çok başka bir durum ağrı sancı kolay bir şey değil ve hafife alıncak bir durum değil
Ftmnnr Yeliz_3534 gerçekten kanamanızın olduğunu gerçekten kalkıp buraya mı sordunuz acile gitmek varken sizin canınız size basit geliyor galiba ya herkesin hamileliği farklı herkesin yaşadığı durum farklı Ben bir kanama yaşamışimdir ama bu benim için normal bir şeydir sen kanama yaşadığında bunun normal olacağını nereden biliyorsun millete göre hareket edemezsin ki ağrı sancı çok başka bir şey yani ağrı sancı nasıl başkalarına sorabiliyorsunuz ben de bunu anlamıyorum kavinvale kayınpeder mevzusu herkeste aynıdır kanama ya bu buraya mı sorulur cidden acile gitmek varken
Ftmnnr Yeliz_3534 meraklisin ki açıp bakiyosun o zaman hiç bir zaman öyle postlar önüme çıkmadı cevap beklemissin cevap yazdım işte eleştiriyi kabul.etmiceksen post acmicaksin o zaman ağrısı sancısı oluyormuş kimse cevap vermiyormuş siliyormus silebilirsin sen niye o zaman sildigini bize anlatıyorsun derler adama
keyfimin-kahyasi-misin Yeliz_3534 Ya kaynana eltiye Eleştiri yorum yapılıyor . Ama sağlığa ne diyebiliriz . Öneride bulunuruz onuda bizle aynı şeyi dusunmeyenler lincler ya da Zararı olur. Munnecim değiliz . Kanamam var acil napabjlirim gibi sorular mesela Gel biz bakalım diyecek halimiz yok . Dotkora gidilmeli ….
Yeliz_3534 keyfimin-kahyasi-misin ya ben burda sormak istediğim sadece benimle aynı durumu yaşayan varmı diye en azından morelim yerine geliyo neden anlamak istemiyorsunuz