umrumdadegil Rahim ağzım bilmem kaç mm ye düşmüş diyor biri , bu yuzden bebegimi kaybettiğimi söylemeden dolaylı yollardan anlatıyorum hemen bir tedbir almasını.. altında bir sürü yorum benim de aynıydı ayaklarınızı uzat yat birsey olmaz.Ustune beni tersliyorlar ne korkutuyorsun diye.
3 gün sonra o kişi post aciyor bebeğimi kaybettim ya da acil serklaj oldum diye.Fazla birsey demiyorum artık herkesin kendi tercihi.