Yeliz_3534 gerçekten kanamanızın olduğunu gerçekten kalkıp buraya mı sordunuz acile gitmek varken sizin canınız size basit geliyor galiba ya herkesin hamileliği farklı herkesin yaşadığı durum farklı Ben bir kanama yaşamışimdir ama bu benim için normal bir şeydir sen kanama yaşadığında bunun normal olacağını nereden biliyorsun millete göre hareket edemezsin ki ağrı sancı çok başka bir şey yani ağrı sancı nasıl başkalarına sorabiliyorsunuz ben de bunu anlamıyorum kavinvale kayınpeder mevzusu herkeste aynıdır kanama ya bu buraya mı sorulur cidden acile gitmek varken