Duygu0007 ikili test dediği şey bebeğinizin down sendromu olduğuna dair bir ihtimal veriyor size. Sizin sonucunuza göre diyor ki sizin değerlerinizde 240 anneden birinin bebeği down sendromlu olabilir demek. Önemli olan bu riskin size ne ifade ettiği. Eğer bebek her türlü kabulüm o 240 kişi içinde down sendromlu çocuk benim olsa da razıyım, hamileliğimde de öğrenmek istemiyorum diyorsanız işlemi yaptırmayın. Ama bu riski almak istemiyorsanız gene karar sizin. Yalnız şu var, benim ikili testim 10000/1 di o kadar düşük. Ama ilerleyen haftalarda bebeğin böbreği geniş down olabilir diye çıktı karşıma. Bu testler sadece ihtimal kimimizin biraz düşük, kimimizin yüksek ama her anne adayının down sendromlu çocuğu olma ihtimali var onuda Rabbim biliyor.