Eylldrnn Aycankolay sen ankaradamısın kardeşim zekai tahire iyi diyorlar üçlüyü isteme direkt dörtlü yaptır üçlünün bir anlamı yok deniliyor hep ikili ve dörtlüye önem veriyorlar bir çok şey söyler oldular doktorlar sen burun kemiğine el ayak kemiklerine beyin organ kısaca hepsine detaylı da baktır içini ferah tut benim de karşıma iç açıcı şeyler çıkmadı ta ki detaylı ve başka bir doktora gidene kadar
Duygu0007 Eylldrnn kesinlikle 4 lü yaptır. Ben bugğn özel doktora gittim cok sükür temizmiş 2 li taramam risk filan da yokmuş devlet doktorunun boş boğazlığı başka birşey değilmiş. Ve doktor direk dörtlü istedi benden
Eylldrnn Aycankolay doğrudur ben gitmedim Oraya fakat Bir kaç kişi iyi diye tabirlerde bulundular devlette dörtlüyü tam söylemiyorlar dikkat ett zamanı geçmesin şu an en önemli dörtlü üçlü değil
Mayasey Duygu0007 sınır 1:250 olması lazım hiç te riskli bir sonucunuz yok. Bu şu demek, sizinle aynı kan değerlerine sahip 242 kişiden 1 inin bebeği down sendromlu olmuş. Geriye kalan 241 kişide ise sorun görülmemiş. Yani bunlar tarama testidir bebeğiniz Down sen. Olacak demek değildir. Ayrıca amniyosentez yaptırırsanız bebeğiniz ölmez. Yine de sizin için gereksiz olur amniyosentez yaptırmak.
Duygu0007 Mayasey çok tesekkürler bugün özel doktora gittim sizinde belirttiğiniz gibi 250 sınır 250 üzeri amiyosentez testi istendiği testin de uzman doktor tarafından yapılması gerektiğini ve iğne yaparken olurda bebek hareket eder bebeğe denk gelirse bebeğin ölme riski yada farklı bir durum olabilecegini belirtti . Çok sükür bebeğimizde birsey yokmuş🙏🏻
Mayasey Duygu0007 benim 3lü testimde sorun çıktı ben direk kandan serenity test yaptırdım. 2li nin haricinde diğer testleri gittiğim hiçbir doktor önermedi. Kendi doktorum hariç tabi. 😔
Duygu0007 Mayasey Ben özele gittim 250 sımır olup üzerine zaten amiyosentez testi önerilmekteymiş . Allaha binlerce çok sükür bebeğimde hiçbirşey yokmuş ve gayet sağlıklı bebekmiş🙏🏻 2 hafta sonra 4 lü tarama yaptırıcam doktor 3 lüyü istemedi .bakalım inş temiz cıkar
Duygu0007 M3sux tabi biyokimyasal değer 1:242 idi Yaş riski:1:936 Kombine trisomy 21 risk : 1:1399 13/18 nt : 1:10000 Pappa 1,16 Fb hcg 3,96 Değerlerim bu doktorum herşeyin normal oldugunu belirtti Risk cut off değeri altındadır yazıyor sonuçta
M3sux Duygu0007 canım benim illi ve üçlüde riskli ama çok düşük riskler yani özele gittim bebek gayet saglıklı gözüküyor dedi içim rahatladı sen bi gitsen göstersen özele