Duygu0007 benim kuzenimin bebeğine 3hastane de aynı şekilde down sendromlu dediler sana söylediklerini söylediler ki kuzenimin düşük tehlikesi vardı onu yaptirirsa bebegin kesin öleceğini söylediler kendi memleketinde bi doktora gitti gayet sağlıklı bebeğiniz demişler ve nasipse 2hafta sonra doğum yapacak🙏 çoğu doktor artik kolay bi sekilde down sendromlu diyor zor ama moralinizi bozmayın başka doktorlara gidin iyi haberlerle gelin inşAllah