Pamukprens Figennn bebek önde gidiyormuş kgsi çatı darmış plasenta yaşlanması varmış kırk haftaya kadar beklersen ikiniz içinde iyi olmaz dedi doktor yaa
Kamelya Figennn 36+2 yiz bizde şubat sonu mart başı doğum görünüyor hayırlısıyla çok heyecanlıyım bende korkuda var tabi 😳 hastane çantanız hazırmı
Figennn Kamelya Korkma canim dusunmemeye calis. Benim ilk hamileligim beni neler bekliyo bilmiyorum🤷🏻♀️ Cantam hzir gibi bir iki eklenicek birseylerim kaldi😊 sizin hazirmi
mtyy 36+1 olduk. Dün kontrolüm vardı Doğum kanalına inmiş her an gelebilir dedi doktorum. Göbek deliğimin altında çok baskı hissediyorum. Rabbim hayırlısıyla sağlıkla, sıhhatle hepimizin kucağına almayı nasip etsin inşallah yavrularımızı 🤲
Haticcee Figennn Hmm çok geçmiş olsun canım.. inşallah zamanında ve kolay gelir🙏🏻🙏🏻 Benim mide bulantım olmadı çok şükür önce de olmadı şimdi de yok.. o yüzden 40 a kadar beklesin diyorum😬😬🙈☺️
Figennn Haticcee Sagol canim😘 oo masallah sen iyi sin🧿 ben zorlaniyorum, yurtdisindada yasiyorum esimden baska kimsem yok burda
Anneci Bende Şubat 🤗 38 haftalığız ama hiç bi belirti olmadı sadece arada aşağı tarafa ince sızılar geliyor 😬 oğluşum nazlı 😂
Anneci Eda3460 bence pek almasın normal Doğum açısından benimki en son 3200 dü bu hafta ne kadar öğrencem bende 38 haftadayım normal istiyorum o yüzden ilk zayıf doğsun sonra kilo alsın derdim ama isteğim ile olmuyor tabi ki ☺️
Pelincekin Figennn 39+1 iz ama kızçem gelmiyor. Ara sıra karın ağrım oluyor geçiyor pek belirti yok yani😀 Yatıp,kalkmak çok zorluyor beni😭 Çorabımı ve ayakkabımı kendim giyemiyorum:(
Haticcee Figennn Ne güzel en azından eşin yanında canım🙏🏻 Bende yurtdışındayım doğum için ailemin yanına geldim benimde eşim yanımda değil vize alamazsa olamicakta doğumda yanımda :(
Kamelya Figennn aynen ama ne koycağımı bilmiyorum araştırıyorum gereksiz şeyde koymak istemiyorum benim bi kaç eksiğim kaldı işte bebeğe neyi kaç tane araştırıyorum 😊