MelisHayal 38 +2 bakalım ne zaman gelicek minnoş kızım 🤷🏼♀️ Belirsizlik çok garip 🤗 hepimize bir avazda sağlıklı güzel doğumlar 🙏🏻🙏🏻
Figennn MelisHayal Kalmamis canim bende senin haftanda dogursam diyorum artik😍saglikla kavusalim kuzularimiza🤲🏻
Figennn Haticcee Bendede oyle canim ara ara geliyo kasik agrilari. Saglikla bi kavussak artik yavrularimiza🤲🏻
Figennn Haticcee Ben senden bir gun onceyin canim 36+2😊 38 haftalarda gelsin kizim die umut ediyorum. Mide bulantim kusmalarim ilk haftalardan beri hic kesilmedi benim😑
Haticcee Figennn Hmm çok geçmiş olsun canım.. inşallah zamanında ve kolay gelir🙏🏻🙏🏻 Benim mide bulantım olmadı çok şükür önce de olmadı şimdi de yok.. o yüzden 40 a kadar beklesin diyorum😬😬🙈☺️
Eda3460 38+0 im şu an bebeğim pek kilolu değil 2600 gr sizce nasıl kızlar kilo alması için ne yapicam 😯ben hemen gelmesin istiyorum biraz 40 a doğru belki kilo alır diye 😯😯
Defnemmm2301 Eda3460 canım her bebeğin kilosu aynı değil takma kafana sen sağlıklı beslen gerisini Rabbime bırak güzel kilosu yani 40. Haftaya kadar da güzel kilo alır 😊😊
Anneci Eda3460 bence pek almasın normal Doğum açısından benimki en son 3200 dü bu hafta ne kadar öğrencem bende 38 haftadayım normal istiyorum o yüzden ilk zayıf doğsun sonra kilo alsın derdim ama isteğim ile olmuyor tabi ki ☺️
071015 Şubat anaları 😂 hemşireye verilecek eşyaların içine çıtçıtlı zıbın mı yoksa iç dış zıbın dedikleri çapraz bağlananı mı koydunuz acaba ?
Pamukprens 071015 iç zıbın üstüne tulumu bezi eldiven ekstra çorap koydum kalın havlu çıktığındada yarım kundak yapıcam
rodin123 SevgiTkn banada doktor 13 ten itibaren bekliyoruz dedi eşim ısrarla 14 subatta gelsin benım küçük sevgilim tut çocuğu o zamana kadar diyor 😅
Defnemmm2301 rodin123 keşke elimizde olan birsey olsa benim de 13 şubat gözüküyor ama ben 14 olsun istiyorum 😊😊🥰🥰 Eşim tabi birsey demiyor sağlıkla gelsinde inşallah hepimizin ki
Coolmom Son 8 normal doğum bekliyoruz ama belirsizlik te beklemekte insanı geriyor son günler gecmiyor🤷🏻♀️🤰🏻
Firdevs3436 Figennn son 19 ama düzensiz sancılar var 3cm açılma var doktor bugün yarn dio baklm ne zmn glick😇😇😇👼