Haticcee Figennn Ne güzel en azından eşin yanında canım🙏🏻 Bende yurtdışındayım doğum için ailemin yanına geldim benimde eşim yanımda değil vize alamazsa olamicakta doğumda yanımda :(
YummyMummy Haticcee ilk dogumumda ailemin yaninda turkiyedeyim esim doguma gelip bi hafta kalip donmustu. Simdi esim yanimda olsun diye ben turkiyeye gitmedim bu sefer de annem yanimda olamiyor 😞 iki turlusu de cok zor
Figennn Haticcee Her ikiside kotu canim😑 bebislerimiz saglikla gelsinler en onemliside♥️ Hanki devlettesin
Haticcee YummyMummy Allah yardımcımız olsun🙏🏻🙇🏻♀️ Ben yine de eşimi tercih ederdim çünkü o hiçbişeyini yaşayamadı ztn çocuğun doğumunda da olamazsa hiçbişeyini göremicek.. e bide hemen kalkıp gidemicemde tr’ye.. en az 40ını beklemem lazım :(
Haticcee YummyMummy Teşekkür ederim canım, Rabbim hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻❤️ Sen hangi ülkedesin?
Trabzonli Dünki kontrolümden sonra şubat degil mart annesi bile olabilirim. 😀 doktor rahim agzi 4 cm kapalı daha dedi. Erken dogum görünmüyo dedi. Günüm 24 ü görünüyo 20 lerinde bi gel göreyim dedi bi de her hafta nst çekilmeye gel dedi. Kolay kolay dogurmazsin dedi yaw 😂 41 haftayi doldurursam mart anası olacam abbooww😄
Figennn Trabzonli Yavrun bekleticek anasini😂 sagliklan gelsin kuzum da, aylarca bekliyoruz bir kac hafta daha bekleriz🥰
Trabzonli Figennn amin cnm insallah. Aynen 9 ay sanki 2 yıl gibi geldi ya. Arkadaşlarım diyo senin gebeligin bi bitmedi ne kadar uzun sürdü diye 😂😂
Figennn Trabzonli Benim simdiye kdr su gibi akip gitti zaman, son gunler gecmek bilmiyo diyolar bakalim oyle mi olucak. Bende hissediyorum benim kiz da 40 haftayi gecirecek😃
Pamukprens 071015 iç zıbın üstüne tulumu bezi eldiven ekstra çorap koydum kalın havlu çıktığındada yarım kundak yapıcam