Cans50 Hayalimdeki isim diyelim eşime çok direttim ama o annesinin adını katmak istiyor tek oğlan ilk kız torun dedi ikinci bebeğimizin adını Defne katalım dedi bende birsey diyemedim hani her konuda hoşgörülü eşim isim konusunda da ben ona birsey diyemiyorum 😊😊 Aysu olacak kısmet olursa