Beyazem- sendekimsinnn evet bu ay lh testine göre değerlendirdim her günü, geç yumurtalama oldu ayın20si yumurtalama 21 çatlama oldu inşallah, evet luteal faz dönemine göre tam 14 gün sonrası 4 ocak oluyor.. inşallah olmuştur inşallah🥹
Ozlemmm3535 sendekimsinnn bat 3 dün yaptım erken gebelik testi prodoctor marka ama çıkmadı 19 aralık çatlatma iğnem yapıldı ama yumurtlamam nezaman oldu bilmiyorum bu ay ovulasyon testi yapmadım şansa bırakmak istedim 🥹
Ozlemmm3535 Beyazem- benimde 10. Ay oldu bu ay canım bu aydan çok ümitliydim ama test şuanlık negatif 🥲
Beyazem- Ozlemmm3535 😢bi problem varmı sizde veya eşinizde, ben anlam veremiyorum gerçekten yani isteyen insanlar o kadar uğraşıyor üzülüyor neler çekenler oluyor, ama bakıyosun çocuk istemeyenlerin hemencecik çocuğu oluyor..
Ozlemmm3535 Beyazem- benim de genellikle sol kısımda ara ara sağ kasığımda batmalar oluyor dünden beri süt beyaz kokusuz akıntım oluyor ara ara sağ göğüsümde sızlama bugun oldu biraz ama artık kendimi dinlemekten de yoruldum aylardır 🥹
Beyazem- Ozlemmm3535 kesnlikle çok iyi anlıyorum seni inşallah bebiş olduğu içindir bu belirtiler..🫶🏻
Ozlemmm3535 Beyazem- Bende pcos var ama Hiçbiri belirtisini taşımıyorum Bu ay üç yumurtam vardı Olgunlaştı çatladı Çok üzülüyorum gerçekten bu ay kafaya takmayacağım dedim takmadım ovülasyon testi bile yapmadım kendimi tamamen doktoruma bıraktım Umarım hamileyimdir 🥹🙏🏼
sendekimsinnn Beyazem- işte bu yğzden canım zaten çok istediğin için stres çok etkiliyor gerçekten o yüzden sakin olmak kafaya fazla takmamak gerekiyo tabi buda çok zor
Beyazem- sendekimsinnn evet öyle bişeyler bbakalım inşallah vardır ama şuan kasrt test negatif gösteriyor..
Alya05 sendekimsinnn evet 3 4 gün erken oldum. Geçen ayda 2 gün gecikme olmuştu Bende 2,5 ay önce kürtaj oldum daha düzene girmedi reglim
Morrinah sendekimsinnn bat 4 ocak dün yaptım silik gördüm kan cerdim daha beta 5 muhtemelen geç yumurtladım 21 22 gibi inşallah biran önce güzel haberler alırııız