Hizliveofkeli Ben bu ay çok yoruldum kızlar. Vücudum ben hamileyim diye bağırıyordu resmen. Sürekli test yapıyorum ama negatif. Çok kafaya taktım demek ki😔
Beyazem- Bene yaptım kaset test negatif çıktı erken test yok elimde, 2 günde bir yaptım hep kafayı yicem gerçekten kızlar çok yoruldum..😢10. Ay olucak
sendekimsinnn Beyazem- canım kaset test adet geçmeden çıkmıyor genelde erken gebelik testi yap yada adetini bekle stres yapma inşallah bu ay o güzel haberi alırsın
Ozlemmm3535 Beyazem- benimde 10. Ay oldu bu ay canım bu aydan çok ümitliydim ama test şuanlık negatif 🥲
Beyazem- sendekimsinnn inşallah alırız canım..😢erken test yok elimde, gecikme olursa o zaman yaparım…
Beyazem- Göğüslerim çok acıyor ilk defa bu kadar, ve yumurtalama dan sonra hep kasıklarımda ince ince batmalar hafif ağrılarım var, 12 gündür aynıyım
Ozlemmm3535 Beyazem- benim de genellikle sol kısımda ara ara sağ kasığımda batmalar oluyor dünden beri süt beyaz kokusuz akıntım oluyor ara ara sağ göğüsümde sızlama bugun oldu biraz ama artık kendimi dinlemekten de yoruldum aylardır 🥹
Beyazem- sendekimsinnn kimsayaldan sonra adet günlerim biraz kaydı ama 1 2 3 4 de adet olmam gerek 5’e de kayabilir o yüzden biraz gecikmeyi beklemek zor.. 😞
sendekimsinnn Beyazem- bende senin gibiyim düşük oldugu için net kestiremiyorum bat kaç diye ama yumurtlama gününden 14 gin sonra bat oluyo diyolar sen yumurtlama gününü biliyomusun canım
Beyazem- sendekimsinnn evet bu ay lh testine göre değerlendirdim her günü, geç yumurtalama oldu ayın20si yumurtalama 21 çatlama oldu inşallah, evet luteal faz dönemine göre tam 14 gün sonrası 4 ocak oluyor.. inşallah olmuştur inşallah🥹