sendekimsinnn Kızlar test yaptınızmı yaptıysanız ne çıktı benimki 4 ocak bugün erken gebelik testi yaptım çıkmadı maalesef hala bi ihtimal varmı acaba
ermelek1 sendekimsinnn bat 4 test yapmamak için zor duruyorum negatif görmek istemiyorum beklemeyi deniyorum bu sefer bakalım
Ozlemmm3535 sendekimsinnn bat 3 dün yaptım erken gebelik testi prodoctor marka ama çıkmadı 19 aralık çatlatma iğnem yapıldı ama yumurtlamam nezaman oldu bilmiyorum bu ay ovulasyon testi yapmadım şansa bırakmak istedim 🥹
sendekimsinnn babyylve_ bnde 22 aralıkta yumurtlama 23 aralıkta çatlama gördüm o günden itibaren sayarsam 10. Gin bugün çıkmadı yarın yine yaparım kesin yapmadam beklesem daha iyi ama dayanamıyorum
babyylve_ sendekimsinnn 11.12 günler ideal ya bir gün önce negatif bir gün sonra pozitif oldum ben geçen ay