Nursotu şöyle söyliyim benim regli olmam gereken gün 14 eylüldü son reglim 17 ağustostu ben 7 eylülde test yapmıştım testte negatif görmüştüm çok üzülmüştüm 21 eylüle kadar yapmadım sabrettim ve 1 hafta gecikmem vardı test yaptım belirgin değildi ama görülmeyecek bir çizgi de değildi umutlandırmakta istemem ama senin reglinede 1 hafta var🥰 eğer gerçektende varsa günden güne daha belirgin olur takibini yap erken gebelik testleri iyi sonuç veriyor diğerleri regli gününden önce sonuç vermiyor♥️