sendekimsinnn Allah bağışlasın inşallah benim ilk gebeliğim olacak Allah nasip ederse 6 ay önce dış gebelik geçirdim aynı şeyler olacak diye tedirginim bende ama
Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyodur sizde öyle düşünün vardır bir hayır ama düşünmeden de yapamıyoruz işte çok geçmiş olsun bu arada 🥹