Nursotu kuzummm ben artımed yaptım yalancı pozitif çıkarıyor dediler kan verdim negatifti ama kendimi çok yorgun hissediyordum iştahım yoktu negatif görmeme rağmen tekrar test yapma ihtiyacı hissettim regle 2 3 gün kala yine pozitif gördüm yine gidip kan verdim bu defa pozitif çıktı keseye göre de geç döllenme dediler yani hemen umutsuzluğa kapılma olur mu