mavikelebek54 Fiyat hakkında bi bilgim yok maalesef özel sigortam olduğu için ücret ödemiyorum. Yusuf beyden çok memnunum ben, siz sormadan her şeyi anlatıyor, açıklıyor. Hafta sonu da olsa kendisine ulaşabiliyorsunuz. Daha önce onda doğum yapan tanıdıklarım var vajinal doğumu da sezaryen doğumu da çok iyi olduğunu söylediler zaten kendisi de vajinal doğumu destekliyor bu ilk tercih sebebimdi. Ama sezaryende olursa elinin hafif olduğunu duydum, tabi kişiden de kaynaklı oluyor bu durum ama ben genel olarak kendisinden memnunum