Merhabalar ben hem özel hem devlete gidiyorum detaylı da kalpte parlaklık görüldüğü için bugün devlette riskli gebeliğe yönlendirildim. Ama ben özel olarak Ali çercine muayene oldum detaylı bi şekilde kalpteki parlaklığın bir sorun olmadığını söyledi devlette riskli gebeliğe gidicem yarın saat 11 11: buçuk gibi görüşüyorlar dedi doktor devlette de Günay dumana gidiyorum nasıl oluyor riskli gebelikle görüşme direk muayene ederler mi randevu mu veriyorlar giden var mı