Helloooo bende 2.cocugumda kontrole gitmiştim doğuma girmemeleri beni çok üzmüştü ama yinede ona gitmiştim sonrasında bana 35.haftada çocuğumun bacak boyu kısa ötekilerden geri kalır demişti bunca zaman olmayan şeyi o gün söylemişti çok sancım vardı normal diye yolladj ilgilenmedi bile bende özele geçtim Burak beye sancım vardı o konuyu da çok takmıştım meğerse suyum bitmiş ve bunu anlamamış zaten o gün sultan hanım bana dedi ki cihazlarimjz yeterince iyi değil demişti ve sırf 2 gün gecikmeyle çocuğum ölümden döndü 10 gün entube edildi o yüzden devlete çok güveniyorum tabiki herkesin kendi tercihi saygı duyarım