Merhaba hanımlar🥰 öncelikle hepimize hayırlı seneler diliyorum❤️ 3. Gebeliğim ve doktor seçimine bir türlü karar veremiyorum 12+1 şimdiye kadar sadece Turgay şenene gittim memnunum fakat başka doktora geçmek istiyorum daha önce Ertan zana giden varmı nasıl geçiyor surec memnun olan var mı ❤️ başka doktor tavsiyeleriniz varsa da bilmek isterim ama özel klinik istemiyorum❤️