Ase123 Kardelennnsen 39+6 oldum bile 🥹 doğumum 2 ocakta…ama inan şuan bitmesini istemiyorum.İçimde öyle güzel ki bu hisss mükemmelmiş ve biterken anlıyor yine insan
Menesadogan Kardelennnsen bende dün 39+1 de doğum yaptım hiç bir belitim yoktu sadece sabah 10:30 lavaboya gitim iç çamişirda kanli su gördüm sancisiz hastaneye geldim akşam 22:15 te doğurdum her an olabilir ne zaman gelme istelerse o zaman gelirler
Miniportakal Kardelennnsen 38+5den selamlar bende beklemedeyim artık benimde gücüm kalmadı normal bel kasık agrıları var onun dışında daha gelen giden yok bende beklemekten sıkıldım 9 ay çok çabuk geçti ama bu son günler gerçekten geçmiyor 🤦🏼♀️
Miniportakal Masiide_80 suyun gelmesi nasıl oluyor benim 3.cü gebelik ikisinde kanamam olmuştu bundan nasıl olacak bilmiyorum
Rabiamina Imasleeper rahim nasıl yapışmış ilk defa duydum da garipsedim. Cok geçmiş olsun bu arada şimdi sıkıntı var mı
Imasleeper Rabiamina bende bilmiyorum doktorunda bir tahmini hamileyken enfeksiyondan olduğu muhtemelen.hamilelik öncesi olsaydı gebe kalamazdım zaten. Şuanda da sıkıntı yok sanırım çünkü yine hamileyim