Kardelennnsen benimde öyleydi nst de sancı felan çıkmıyodu ama ben çok ağrı çekiyodum bebek aşağı inmiyodu çatı muanesinde doktorun parmağını bile alamadım kanal felan öyle dardı. Doktorum sen normal doğuramazsın istersen bekleyelim ama hiç sanmıyorum dedi sezeryana aldı bide ne görelim rahmim bağırsaklarıma yapışmış 😂 iyi ki o sancı eziyetini çekmedim