Duyguerbasbozkaya Zemhav-12 uygulamaya göre son beş gün cuma günü tekrar kontrolümüz var hergun heycanla bekliyorum
Civcivimmbenim heyben evet 13 Ocak Ama daha erken gelecek bence🥲 Şuan ağrıdan uyuyamıyorum sürekli kasılıyorum ve sürekli çişim varmış gibi hissediyorum çok kötü 😓
heyben Civcivimmbenim benim de öyle çok iyi anlıyorum 🥲 nst kontrolünde sancı çıktı hissetmiyodum tabi muayene yapıldı yumuşama varmış kanala girmiş ve basıyormuş bizim de her an erken gelebilir 🥲 düzenli kasılmalarınız mı var
Adaerzen Civcivimmbenim Benimde 10 günüm var sezerysn olmama ama suan uuyamiyorum bel ağrısından nstye gitmem gerekli mi acaba
newanne___ heyben son 30 gün gösteriyor bakalım ne zaman gelecek çok heyecanlıyım ve bi o kadar da korkuyorum allahım hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kavuşalım bebişlerimize
Civcivimmbenim Adaerzen bebeğinizin hareketleri iyiyse ve sezeryan olacaksanız gerekli olmaya bilir Çünkü bebek hareketleri azaldığında ve normal doğum için sancı var mı yok mu diye bakıyorlar Doktorunuza sorun gerekliyse sizi yönlendirir