Uygulamaya göre son 23, geçen hafta o kadar beklemez diyordum aşağı inmiş gibi duruyordu az kalsın yüksek tansiyondan geçen hafta mecburi sezaryene giriyordum; ama iki gündür tekrar yukarda hissediyorum ve tansiyonum çok şükür normal yine hislerime göre Ocak 2. Haftası gelecek gibi hissediyorum 🙏🏼 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah