heyben Ocak ayına girmiş bulunmaktayız an itibariyle 12 günümüz kaldı 💞 sıra bize geldi, Ocak diye yazdığını görünce bir fena olmadım desem yalan olur 🥲
Seros3535 heyben Heyecan dorukta son günler .. düşündükçe hem mutlu oluyorum hemde korku sarıyor hayırlısıyla kucaklarımıza almamız dileğiyle 🙏
Duyguerbasbozkaya Zemhav-12 uygulamaya göre son beş gün cuma günü tekrar kontrolümüz var hergun heycanla bekliyorum
ekcgzd E123456 Bende 3 ocakta sezaryen olacağım sağlıkla kucağımıza alalım inşallah biraz korku var bende
Civcivimmbenim heyben evet 13 Ocak Ama daha erken gelecek bence🥲 Şuan ağrıdan uyuyamıyorum sürekli kasılıyorum ve sürekli çişim varmış gibi hissediyorum çok kötü 😓