Yesimdursun Ben yerleşme kanaması dışında 6 ve 8. Haftalarda birer gün kanama yaşamıştım şuan 12. Haftamız bitecek bir sorunumuz yok çok şükür. Progestan iyidir ben de hem göbekten hem kalçadan kullandım bu haftaya kadar. Ama mutlaka doktorunuza bilgi verin ve bol bol dinlenin