Kızlar 6+5 haftalık gebeyim progestan kullanıyorum ilk gebeliğim düşük olduğu için doktorum verdi bugün de peçetede varla yok arası pembe gibi leke gördüm yerleşme kanaması olabilir mi ya da progestan bu tarz şeylere sebebiyet verir mi bilgisi olan yardımcı olabilir mi