babyiscoming_ mcansu bende o şekilde 3 öğün falan yiyorum ama geç uyanırsam 2 öğün ve ara öğünler şeklinde ilerliyorum
babyiscoming_ zynpknt ben tam bir tatlı bağımlısı oldum şeker yüklemesi yaptırırken bile şekerim çıkarsa eğer ben tatlısız nasıl bitireceğim bu süreci diye düşündüm sadece düşün😂
zynpknt babyiscoming_ ben ful ekşi ve acı istiyorum sadece 1-2 kere tatlı istedi canım hamilelikten önce tatlıyla yaşıyodum😂
Iamtubiko babyiscoming_ ahahahhaah bende kendime dur diyorumm ama psikolojik herhalde bebek için yiyormuşum hissi ahahahah ayy sağlıklı evlatlar doğuralım da kaç kilo aldığımız önemli değil bence ya😂😂😂
babyiscoming_ Iamtubiko amann acıktıkça ye boşver ben kiloyu hiç dert etmiyorum şekerim yok çok şükür doğumdan sonra verirsin önemli olan bebişin sağlıkla gelmesi 🥳🥳
Ftmnnr babyiscoming_ çocuk ztn senden her türlü besleniyo ki aç olmadan yemek yemekte bana göre insanın kendi bedenine yaptığı en büyük kötülük gibi geliyor
babyiscoming_ Ftmnnr normal zamanda değiliz iki canlıyız yapacak bir şey yok ya 😂 hormonlarım çocuğun benim kanımdan beslendiğine ikna olmuyor😂
T-159 babyiscoming_ tam 12 haftalık şuan ama hala aynıyım zayıfladım bile yemek yemek benim için zulümm
senem-yabaci babyiscoming_ tüp mideli olduğumdan normalde 2 saatte bir acıkırdım. Hamilelik 1.5 saate düşürdü bunu 😂
senem-yabaci babyiscoming_ ay teşekkür ederim neyse ki hala hamile kaldığım kilonun altındayım. Yoksa bu kadar yemeyle bayağı almıştım
Merve-metin babyiscoming_ kahvaltı ara öğün-öğlen yemeği ara öğün-akşam yemeğinden sonra da çayın yanında bişeyler yiyorum + gece acıkmalarıyla bir 7 öğün filan oluyor 😂😂