benim öğünlerim şu şekildeydi:
09.00: kahvaltı
11.00: ara öğün (süt, meyve, kuruyemiş vs.)
15.00: öğle yemeği
17.00: ara öğün (yoğurt, kefir vs.)
19.00: akşam yemeği
(sonrasında çoğunlukla çay yanı şeyler, tatlılar da yedim bu bi tık kilo almamda etkili olmuş olabilir)
iştahım çok açıktı, 9 ayın sonunda toplam 14 kilo aldım.