Diloo54 @babyiscoming_ valla 20 öğünde yesem doymam heralde😬😬 yemek yemek en büyük hobim hamilelikten öncede böyleydi şimdide böyle yani bulantımda olsa inadına yiyorum 9. Aya girdim kahvaltı öğlen atıştırma akşam tıka basa yeme daha sonra çay yanına tatlı vs. En son gece 1-2 gibi tost veya kızarmış ekmek yumurta gibi şeylerle kapanış 😀 bende oldum +20 kg ama vericezzz bişekilde doğuralımda🫡🥰 aynı zamanda bebeğimde maşşallah toplu bebek anası gibi😀😀
PlutonMerkez Kahvaltı Ara öğün=muz,badem,kuru incir(Hergün) Akşam yemeği Hergünüm böyle Başka bir rutinim yok:)
Cnhavva babyiscoming_ bende gec uyaniyorum kahvalti ogle yemegi bir oluyo arada meyve falan aparatif bi seyler yiyorum genelde canim cekerse bide aksam yemegi her zaman sulu yemek seklinde degil bazen o da aperatif oluyo gece yatmadan da yiyorum bazen hergun farkli belirli bi duzenim yok
Demetmila babyiscoming_ 2 öğün yiyorum ben. Sabah kahvaltısı ve akşam yemeği Ara öğünlerde ( elma, muz , avokado , incir , hurma )