orkidemm_ Gebe07 ya bu doktorlar da niye emin olamıyor ki anlam veremiyorum çok zor durum biliyorum o yüzden sabırlı ol
Eda42_ Gebe07 İnşallah rahme iyice yerleşir tüpler de yada yakınında değilse inşallah sağlıklı gebelik oluşur
Mavikizkaracocuk Bence kese gayet güzel görünüyor içini ferah tut yukarıda derken iyi bisey kastetmiş bence yukarıda tutunması iyidir çünkü
Gebe07 Mavikizkaracocuk 6 haftalıkmış kalp atışını duydum ama doktor yavaş atıyor dedi kan geldiği için düşük yapabilirsin dikkat et pzt tekrar gel dedi bu arada dış gebelik değilmiş
hamcokelek33 Gebe07 korkmayın içinizi ferah tutun bol bol yatın, daha çok küçük olduğu için kalp atışı yavaş olabilir,bizimki de öyleydi🥹
Mavikizkaracocuk Gebe07 daha çok küçük belki zamanla güçlenir sen yinede uzat ayaklarını bu süreci pozitif düşünerek dua ederek gecir sağlıkla kucağına alirsin inşallah
Gebe07 Progestan ilacı kanama yapar mı bilginiz var mı kahverengi akıntım geliyor diye doktor yazdı ama kullandığım ilk günden beri akıntım arttı ve biraz kanamaya döndü
orkidemm_ Gebe07 korkma için rahat olsun seni çok iyi anlıyorum canım ama o ilaç arttırır mı bilmiyorum
Gebe07 orkidemm_ doktor kullanmaya devam et dedi ediyorum inşallah bişey olmaz bugün kalp atışını duydum 🥺
orkidemm_ Gebe07 ah ne güzel işte korkma artık en başından insana stres yüklüyorlar sonra da hem biz hem bebekler etkileniyor
Gebe07 orkidemm_ evet öyle gerçekten en başından beri pozitif konuşup bana destek olduğunuz için çok teşekkür ederim ☺️